Procox - suspensie orala x 7.5ml Mareste

Procox - suspensie orala x 7.5ml

Produs nou

Suspensie orală pentru câini în cazul suspectării sau demonstrării infestărilor parazitare mixte determinate de viermi rotunzi şi coccidii.

Mai multe detalii

Informatii

Substanţe active: Procox conţine 0,9 mg/ml emodepsid şi 18 mg/ml toltrazuril.

Specii tinta: Caini

Indicatii:

Pentru câini, în cazul suspectării sau demonstrării infestărilor parazitare mixte determinate de viermi rotunzi şi coccidii ale următoarelor specii:

Viermi rotunzi (Nematode):

• Toxocara canis (adult matur, adult imatur, L4)
  • Uncinaria stenocephala (adult matur)
  • Ancylostoma caninum (adult matur)

Coccidii:

• Isospora ohioensis complex
  • Isospora canis

Tratamentul reduce răspândirea infestării cu Isospora dar nu va fi eficient împotriva simptomelor la animalele deja infestate.

Posologie pentru fiecare specie, cale si mod de administrare:

Pentru utilizare pe cale orală la câini, de la vârsta de 2 săptămâni şi cu o greutate de cel puţin 0,4 kg.

Recomandari pentru administrare:

1. A se agita înainte de utilizare.

2. Deşurubaţi capacul. Luaţi o seringă standard de unică folosinţă, cu vârf Luer, pentru fiecare tratament. Pentru a se asigura o dozare exactă, în cazul câinilor cu greutate corporală până la 4 kg, utilizaţi o seringă gradată cu gradaţii de 0,1 ml. Pentru câinii cu greutate corporală mai mare de 4 kg, utilizaţi o seringă gradată cu gradaţii de 0,5 ml. Împingeţi vârful seringii ferm în deschiderea flaconului.

3. Apoi, întoarceţi flaconul şi extrageţi volumul necesar de suspensie. Întoarceţi flaconul înapoi în poziţie verticală, înainte de a scoate seringa. După utilizare, înşurubaţi capacul.

4. Administraţi Procox în cavitatea bucală a câinelui. Aruncaţi seringa după utilizare (deoarece nu este posibil să fie curăţată).

Importator: SC Montero Vet SRL, Strada Celofibrei nr 25-27, Bragadiru, Ilfov

Recenzii

Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Scrie o recenzie

Procox - suspensie orala x 7.5ml